Jaaaag ääärrrr låååååångsaaaaaam!

Denna dag har varit jättelång känns det som. Hade med mig datorn till skolan för jag och Kajsa skulle ha våran "uppvärming" och jag behövde musiken jag hade på datorn. Men sen var det ju besök av 9:orna och Gunilla hade tänkt att vi skulle sitta i pentryt och leka/exprimentra lite med mask (smink) till våran pjäs så kunde 9:orna se lite vad vi höll på med.(Att sminka var jätteroligt!) Så vi kunde inte ha uppvärmingen på morgonen. Sen tog det sån tid med masken innan vi hade fotat, sminkat av och städat undan så det han bli lunch. men då skulle vi på dans-föreställning på Sundsvallsteatern som började 12 så vi hade 20 minuter på oss att äta och ta oss till teatern. Det var ju fisk på skolan så vi sprang in till donken och nästan alla från min klass beställde cheeseburgare som vi åt på vägen till dansen. Sen kom jag på att dansen skulle sluta nästan samtidigt som jag skulle hjälpa Niklas att guida på skolan. Så efter dansen (som var helt underbart bra) fick jag skjuts upp till skolan med Gunilla. Jag springer till aulan och ser att den är tom... Wtf? ringer Niklas: "Nej, men vi skulle börja kvart i 2 istället... Jag sitter och läser i pentryt." Suck. Resten av teatrarna kommer och vi kommer på att jag och Kajsa inte kommer kunna göra våran uppvärmning eftersom vi ska fortsätta att sminka varanndra i pentryt på eftermiddagslektionen när 9:orna går förbi. Så då har jag tagigt med mig datorn till skolan helt i onödan. Jaja, går till aulan för att få elever att guida. Vi är fyra estet elever som ska guida och när vi ska gå får vi med oss två stycken som är intresserade av estet. Men snäll som vi är går alla fyra guider. VI slutar kvart i fyra och då åker jag hem och äter och nu har jag precis kommit hem från Emma. Låååång dag och den är inte slut än. Nu måste jag sätta mig och läsa ca. 50 sidor om statens/världens ekonomi. KUL! -.-" See ya! // Flidus

Slänger upp en bild som jag gillar också ;)


Kommentarer
Postat av: Maya

Jag måste skynda mig...

2011-11-11 @ 20:54:53
URL: http://maysu.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0