"Beställde du pizzan halfbaked?"

Så idag har det varit nästan en vanlig dag på skolan. Vi började med engelska då vi hade seminarium och lite annat på rummen (not). Sen under lunchen var bandet Apolonia från Malmö och hade en liten konsert för oss i aulan. Dom var jättebra men kanske lite överdrivna men jag gillade musiken och köpte faktiskt deras skiva ;) Sen hade vi en riktigt jobbig religonlektion med en lärarkanditatnånting... Hon är jättejobbig att lyssna på och hon är väldigt förvirrande. Jaja, efter skolan gick vi hem till Kajsa och bakade lite sen gick jag, Mimmi och Emma ner till Bite Line och käkade pizza och sen kom Kajsa och frågade den fina frågan jag har som rubrik till Mimmi. Det var lite roligt ;P Sen bar det iväg til teatern . Ikväll var det jättekul! Vi gjorde samarbetsövningar (som jag älskar) och fick reda på vad manuset kommer handla om! =D Det kommer nog bli awesome!!! ;D

Här är lite bilder son jag lovade från allt möjligt (lovet, halloween, köket):

Jag och Fiia gör cupcakes (Kip, Alma och Sasa var också där ;)


DownTown Uppsala ;P


Våffelbuffé <3


Halloween ;D


Pakten.... Nädå vi spelade kort ;)


Kajsa = Ansiktslöse


Maya = Billy the puppet


Me as Peter Pan ;)


Niklas som döskalle? och Maja som tecknad ;)


Och en bild på köket med kaklet ;) Bli super ;)

Det blir många bilder men det är väl kul? ;) See ya! // Flidus

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad snyggt köket blir! :D du ser ut att ha haft roligt :)

2011-11-09 @ 13:11:59
URL: http://fridakillander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0