Back to reality

Så det har hänt ganska mycket sen jag kom hem från Uppsala men jag "har inte haft tid" att uppdatera. När jag hade kommit hem från några roliga dagar i Uppsala vart det hem till mamma och sen ner på stan för att käka middag med Frida, Emil, Carro Oskar, Sara och Ida på Bite Line. Trevligt! Sen åkte vi hem till Sara och spelade lite spel och hade roligt. Torsdag vart en lugn hemmadag i myskläder. I fredags var jag på stan med Frida och kollade lite. Köpte hårfärg så jag ska väl färga om det snart. Idag har jag varit på en "sen" halloween fest hos Kajsa. Kollade på film (ingen skräckfilm =D *jublar*) men en annan mysig film som jag inte kommer ihåg vad den heter... Övärld nånting... Jaja, imorgon åker jag nog en snabbis till Birsta för jag måste köpa nya hörlurar. Mina har pajat så det kommer bara ljud från en av... hörlurarna... Sen ska jag bänka mig vid tv:n och kolla på EMA från Belfast på Mtv =) För en gångs skull går det inte vid tre på natten utan det börjar 20.00 och håller på till 23.00 tror jag. Nån som ska kolla? På måndag är det ju skola igen så... See ya! // Flidus

(Bilder från... allt kommer snart ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0