11-11-11 11:11...

...tog jag den här bilden på mina awesome vänner ;D


Här har vi precis firat våran Maya som fyller 17 idag med muffins och saft ;D Alla säger GRATTIS! =D

Annars har vi haft en chill dag. Hade typ ingen engelska så vi läste lite samhälle... (a) Jag somnade ett tag också... Sen firade vi ju Maya och sen vart det lunch (det var äcklig pyttipanna så jag och Mimmi gjorde nudlar istället ;)) Sen samhälle som vi bara gick igenom lite saker, fick en uppgift att diskutera sen slutade vi. Skönt att komma hem ganska tidigt. Nu väntar en efterlängtad helg som jag ska tillbringa med vänner och en kurs i första hjälpen =P Hoppas ni har haft en bra dag ;) See ya! // Flidus

Kommentarer
Postat av: Maya

GRAAAAAAATTTIIiiis..... oh right, höhö..! :P<3

2011-11-11 @ 17:35:54
URL: http://maysu.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0