Viktiga saker...

Hemma på Alnö igen. Sytrelsemötet var... intressant och det var mysig att komma till Kuben igen och träffa lite folk. Jag blev vald till en av de tre i valdelningen så nu ska jag, Perra och Lilly komma med förslag om vilka som ska sitta i styrelsen nästa år... eller nått. Vi får se vart det leder. Pratade om hur vi ska få bättre demokrati i föreningen och andra viktiga saker(!)

Nu är jag lite hungrig men jag vet inte om jag pallar äta nått för jag måste sova! Så trött så det är galet! 
Imorgon kommer Emma hem från Göteborg och jag hoppas vi kan träffa henne snart och hon kommer och hälsa på på skolan när hon känner sig piggare. Funderar på att åka upp till Norra berget imorgon också och kolla hur det går med Robin Hood om man får (a) Jaja, vi få se vad man hittar på. See ya! // Flidus
 



Kommentarer
Postat av: frida

Sv: jag skulle vilja gå foto istället men jag kommer gå kvar på thorén. Gillar inte riktigt ämnerna men får göra det bästa av det

2011-05-04 @ 14:47:38
URL: http://fridakillander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0