"Aaa, Danne!"

Som jag trodde igår blev denna dag väldigt rolig och aktiv. Tog bussen in till stan vid 9. Såg Niklas och stakade honom från navet in till godis hyllan på ica innan han såg mig, lite komiskt med tanke på att jag gick en meter bakom honom hela vägen. Sen kom Mimmi, Maya och Kajsa och vi gick in till Danne på Pressbyrån och gjorde en lite rolig grej ;D
Åkte sen upp till skolan vid 10 i 10. Samling och mentors sen firade vi Folke (GRATTIS!) med muffins, ballerina och saft. Lunch och sen teater. Vi ska hålla en uppvärmning var och idag hade Erika. Vi sprang en sväng i området vid skolan och hade sen ett litet styrkepass i blackbox. Det tog ungefär 45 min. Tog sedan en paus och åt en macka och risifrutti (ganska nyttigt!). Sen repade vi igen och pluggade text vilket var väldigt roligt eftersom vi nästan inte kan nån av våra repliker. Skrattade väldigt mycket ;) Sen ner på stan vid kvart över 4, köpte youghurt och ett päron (nyttigt!) Sen dans i 45 min och sen bussen hem.
Så jag har varit duktig idag tycker jag med tanke på att jag nästan aldrig tränar. Men oroa er inte... Det kommer inte bli en vana.

 -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Men det kanske finns en anledning till att jag är så glad idag. Min bästa vän i hela vida världen fyllde ju också år idag. Denna person betyder så mycket för mig och jag tror att det hela började med att vi tyckte det var roligt att vi hade samma namn. Och det var 13 år sen nu. Sen dess har vi rest tillsammans, gråtit tillsammans, skrattat tillsammans och ja tillochmed tänkt tillsammans. Att veta vad den andra tänker bara genom att kolla på henne är ett tecken på att man aldrig kommer skiljas åt. Även om vi inte pratar eller hinner träffas lika mycket lägre så när vi väl gör det är det som om vi sågs igår. 
Ditt leende smittar fortfarande av sig och dina skrattanfall ska jag väll inte äns nämna. Efter kl.18 är det kört. Jag hoppas du har haft en awesome födelsedag och vi måste träffas snart igen så vi andra också får fira dig ;) Grattis igen! =D



  
<3333

See ya! // Flidus

Kommentarer
Postat av: Niklas

Risifrutti är onyttigt xD

2011-05-05 @ 21:41:16
Postat av: flidus

tyst niklas! xD

2011-05-05 @ 23:09:38
URL: http://flidus.blogg.se/
Postat av: frida

Naaw, fint skrivet bästis :) <3

Får träffas någonting i veckan :)

2011-05-06 @ 17:46:48
URL: http://fridakillander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0