Styrelsemöte...?!

Trött... igen. Men det är ju så efter varje lov. Men nu är vi tillbaks i verkligheten och då får man ig på prov. Så nu har jag 2 omprov i matte framför mig. Sådär lagomt kul.
Idag har vi haft matte och teater fast på teatern satt vi och pratade om vilken musik vi ska ha i pjäsen i ungefär 2 timmar. Han repa lite på slutet bara. På lunchen gick jag, Mimmi, Maya och Emli på Matlusth och köpte jordgubbar och en chokladkaka och värmde den i micron och doppade jordgubbarna. Det var SÅ GOTT!!! Sen slutade vi och vid 7 ska jag till Kuben på styrelse möte och typ välja ny styrelse eller nått... Har inte riktigt koll på vad som händer på ett sytrelsemöte men det kan ju vara interessant att veta. Nu ska jag käka och kolla på en film. See ya! // Flidus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0