Stronger than an earthquake, brighter than the sunlight.

"Besked i hyresfrågan: Reinhold Hellgren meddelade i går att Kvartersteatern har oförändrad hyra 2011. 2012 skall vi prata om en långsiktig lösning av problemet. Så just nu är det bara att vara glada och köra på som vanligt."

 Vi överlever iallafall ett år till =) Men jag undrar vad dom menar med "prata om en långsiktig lösning." Vad är poängen om det ändå ska höjas igen om ett år? Men man ska va glad för de man får ;) (Men det måste finnas kvar för alltid!)
Idag har det inte hänt mycket annars. Hade matte, utvecklingssamtal och svenska. Sen kom pappa och hämtade upp mig, vi mötte upp Carina och sen hem. Faktiskt skönt med helg och det här kommer bli första helgen på 4 veckor jag inte har något planerat. Imorgon bitti åker pappa och Carina till Sthlm och Victor jobbar så man blir själv hemma. Skönt! Vi får se vad jag hittar på. See ya! // Flidus
 


Ritade av en bild från datorn =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0