"Ska jag klappa Tompe istället?"

Idag har jag haft en riktigt trevlig dag uppe på Norra berget. Kollade på Robin Hood repet igen och fick se lite mer den här gången. Vissa kanske tycker att man ska spara sig tills den här helt klar och kolla på föreställningarna men jag har intalat mig att det kommer se ännu coolare ut när kulisserna är klar, kostymen är på och det inte är några avbryt. Plus att jag tycker den är så bra att det inte gör nått om jag ser den fler gånger ;) Efter repet fick jag, Mimmi och Kajsa gå upp i kulisserna och ha lite kul så vi spelade en del av våran pjäs som vi håller på med på skolan för Moa och Danne och gjorde lite melodrama av det. Sen tog jag och Kajsa oss ner samma väg som Robin ska ta sig ner från tornet ;) Danne tyckte inte vi var lika smidig som han men då har ju han faktiskt gjort det några gånger fler än vi!
När jag och Mimmi skulle gå till parkeringen för att få skjuts hem kom jag på att man får värsta energikicken av att vara med teaterfolk. Man blir så taggad på nått sett. Roligtroligt!
Senare ikväll ska jag till Kuben på ett möte angående bakningen till Barnfestivalen. Vi ska bestämma lite om vad vi ska baka och så ;) Nu ska jag nog käka lite så... See ya! // Flidus
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0