Prov...? Nää!

Sitter och väntar på att min mattelärare ska komma in och se att jag sitter vid datorn när jag egentligen ska jobba matte. Alla andra har prov men som jag skrev tidigare har jag lite annat schema. Dom (plus Erika) sitter i salen mittemot mitt arbetsrum och har prov på kp. 3 och här sitter jag och försöker komma vidare på kp.1. Jobbigt men det löser sog nog. På eftermiddan idag ska jag, Mímmi, Kajsa och Maya stanna på skolan för att plugga till typ 6 (långdag!) och sen bär det iväg till Kuben för att baka till barnfestivalen. Ska bli skoj =) Efter föreställningarna idag ska ledarna och vi stanna på kuben för lite spel och pajätning ;) Ska bli jättemysigt! Men nu måste jag plugga ifall erika kommer. See ya! // Flidus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0