Matte ett år till...

Idag har det inte hänt så mycket. Fixat lite med matten så nu ska jag göra om kapitel 1 & 2 så jag förstår vad det går ut på sen ska jag fortsätta med resten i 2:an. Inte så jättekul men det måste bli så. På teatern har vi satt upp fonden så nu kan vi öva in "skuggscenerna". Vi har också fått kostymerna så nu är det nästan komplett ;) Efter skolan gick jag, Mimmi och Kajsa ner till Kultan och pluggade. Jag fick ganska mycket matte gjort faktiskt. Sen åkte jag hem till mamma och snart kommer pappa och hämtar mig. Imorgon ska vi upp till Norra igen och förhoppningsvis följer Emma med. Ska blir så roligt att träffa henne igen =D Ska ta med mitt biffobjektiv imorgon också så då kanske det kommer lite spoiler bilder ;) See ya! // Flidus 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0