Många datum... =D

Hade sista föreställningen på skolan. Det gick bra i jämförelse med igår och i måndags =P Efter skolan hade jag, mimmi, maya, maja, sandra, kajsa och emma en liten picknick vid dammen bakom ga-kyrkan. Det var jättemysigt =) Sen åkte jag, mimmi, kajsa och maya upp till norra och kollade på repet. Det är så sjukt bra!!! =D Om du inte ska se den missar du nått! Om du vill ha biljetter så finns det på entré sundsvall för 165 kr. Den har premiär den 4 juni och spelar därefter den 6, 7, 9, 11, 12, 14, 15, 16, 18, 19, 21, 22, 23, 26, 28, 29, 30 och 2, 3, 4 juli. Så det finns nog nått datum som passar ;) Om du kommer bidrar du också till kampen mot höjningen av hyran som ni säkert inte har missat. Själv kommer jag stå i kiosken och sälja fika nästan varje gång mellan den 11 och 4 juli ;D Komkomkom!!!


Lägger upp en bild som jag redan har lagt upp en gång men den är ju så cool ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0