Fest tydligen... -.-

Klockan är kvart i 12 och Victor dunkar musik i vardagsrummet på typ högsta volym. Det ska tydligen komma nå kompisar till han hit så man kommer nog inte kunna sova särskilt mycket inatt -.-" Jag som är så trött! Var på skolan mer än 12 timmar idag med. Ångrar lite att jag inte åkte till mamma. Får väl ta på mig hörlurarna och kolla på film tills jag somnar. Har redan kollat på Killers och ska nog kolla på Rango och Trassel innan jag försöker sova. Beror på hur mycket jag orkar. Imorgon blir det birsta med bästa vännen. Ska bli kul att träffas igen. Det var så länge sen nu. Men det är det soim är så bra med oss... Vi behöver inte träffas ständigt. När vi väl träffas är det som om vi träffas varje dag ;) See ya! // Flidus

P.s. Jag tror det är nå fel på min bror. Han och Wedin sitter i rummet och lyssnar på Veronica Maggio just nu. Inte mig emot men ändå... xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0