Dagar, siffror och datum.

7 skoldagar kvar om man inte räknar med idag. En vecka. Helt sjukt! På ett sätt ska det bli jätteskönt med sommarlovet men jag kommer sakna skolan. Vi har så kul här =) Men sommaren blir fullspäckad. Hälpa till på Robin Hood fram till den 4 juli, vara med alla vänner, 21 juli till Miami kommer hem den 4 augusti, 7 augusti drar med till Ungern med teatern och blir kvar i Mariestad några dagar när man kommer från Ungern efter en vecka. Jag ska till tre olika platser på två olika kontinenter inom loppet av en dryg månad. Jag älskar att resa! =D Det kommer och komma sjukt mycket bilder så ni vet ;)

Igår hände det inte mycket på skolan. Hade sista storsamlingen för terminen och sen vart det städning i black box för oss teatrare. Att städa skohyllan i kostymförrådet där det är säkert över 1000 par skor kanske inte är det roligaste att få göra men det skulle göras iallafall. (Har aldrig velat tvätta händerna så mycket som efter det!) Sen lite plugg och sen upp på Norra igen för att hjälpa till med scenbygge. Måste bara säga att jag, Moa och Emil är det perfekta bygg-temet! Bara 8 dagar kvar till premiären =) Längtar!!! See ya! // Flidus
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0