12 trimmars teater

Kommer bli glad imorgon när jag vaknar för bedvid mig på nattduksbordet står nu en fin ros som luktar jättegott. Fick den idag efter andra föreställningen med 3ornas musikpjäs. Men det har varit en lång dag. Jag har varit på skolan i över 12 timmar. Har haft tre föreställningar idag och rep med vår egen pjäs som vi har tre föreställningar med nästa vecka. Två till imorgon. Teater för hela slanten ;) Det ända som jag hatar med det är smiket jag måste ha... fondation, ögonskugga och massa annat skit i ansiktet. Tror det tar ungefär 20 minuter för att få klart bara ansiktet. Jaja, man får lida för konsten. Men nu ska jag sova (tror aldrig jag har gått och lagt mig så här tidigt på en vardag!) See ya! // Flidus 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0