Spontan filmkväll.

Gårdagen var jättetråkig fram tills Folke ringde ca. kl.19.30 och frågade om jag ville komma på en spontan filmkväll hos honom. Först sa jag att jag inte kunde eftersom jag skulle hjälpa mamma i lägenheten idag. Men sen tänkte jag att va fan...? Jag får åka till mamma trött. SKit samma. Så jag kastade mig in i duchen och sen bar det iväg till stan. Det var bara jag, Niklas, Folke, Maya och hennes kompis Amanda men det var trevligt ändå ;) Först gick vi ner till Hemköp och köpte lite gott sen kollade vi på Fight Club. Den var bra men lite skum. Sen var Niklas och Amanda tvungen att åka hem och jag, Maya och Folke slog på The Kingdom. Gillar den filmen starkt. När den var slut kollade vi på Jeff Dunhams "Spark of insanity" och jag och Maya höll på att dö. Han är så bra ;D Sen somnade Folke i mitt knä och jag fick lirka in en kudde under hans huvud när jag skulle sova. Han vaknade faktiskt inte. Maya och jag somnade vid halv 4 och mamma skulle hämta mig vid 7 så Folkes mamma inte skulle behöva ha nån i lägenheten när hon kom dit. Så när jag kom hem till mamma imorse hick jag och la mig direkt och sov till klockan 13 =) Eller ja... Jag vaknade faktiskt vid 10 av att mamma och hennes kompis Tove höll på att borra i vardagsrumet. Så jag halvsov fårn 10 till 13. Men nu är jag uppe och ska snart till Alnö för att rensa ut det sista från den gammla lägenheten. See ya! // Flidus  


Fight Club


The Kingdom


Jeff Dunham - Spark of insanity.




Kommentarer
Postat av: Niklas

Fightclub var bra:)

2011-03-09 @ 21:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0