Kreativ dag =)

Skulle behöva läsa ut boken, skriva analys och plugga manus... Men nu är det faktiskt lov och i kväll ska jag ta det lungt, se på (ännu) en film, lyssna på musik, kolla på tv... bara slappa helt enkelt. Lovet började perfekt med bio med folke, Mimmi, Maya, Sandra och Emma. Vi så Rango och det är verkligen en film att rekomendera! Det var sjukt snygg gjord och det var en bra handling. Jag trodde den skulle vara barnsligare men det var en ganska perfekt film för barnsliga 16/17 åringar (a). Det var som en riktig vesternfilm fast roligare ;) På skolan idag var Moving Forward Gospel Choir från Mellansels folkhögskola och sjöng för oss i aulan och dom var grymt bra och det svängde på bra. Fick mig att känna att jag ville upp och dansa men jag gjorde det inte och det ångrar jag lite nu. Jag tror jag ska börja ta mer chanser och bjuda mer på mig själv. Efter skolan åkte jag, Mimmi, Maya och Emma hem till våran nya lägenhet på Östermalm och hade lite inflyttningspicnick sen åt jag och Maya på kina. Gott! ;) Men nu tror jag jag ska kolla lite på tv ;) See ya! // Flidus 


Wow...! wow!


Förlåt Mimmi men jag var tvungen... xD


Detta är vad vi gör för att fördriva tiden på rasterna... =]


Det spökar på Folkes axel ;) (Jag gjorde "gubben" igår ;))


Moving Forward Gospel Choir = Asbra!!! <3


<3


Picnick ;)


Rango! <3



Kommentarer
Postat av: Maya

Jag gillar att vi alla kollar åt olika håll på den översta bilden... :D

2011-03-06 @ 15:04:31
Postat av: flidus

hahah jag vet xD

2011-03-06 @ 18:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0