Ung teaterfestival nr.5 =D

Igår och idag har varit ganska stressiga dagar. Igår var jag på skolan som vanligt. Sista timmen hade vi svenska nationella och det gick inge bra alls. Satt och skrev till ungefär halv fyra och sen gick jag, folke, kajsa, maya och maja till folke och käkade. Kvart i 6 skulle vi vara utanför Sveateatern för vi skulle på en show som var riktigt cool men samtidigt läskig. Efter det skulle vi upp till skolan igen för vi skulle övernatta där. Hem till Folke igen och hämta alla saker sen ta bussen upp till skolan efter massa krångel med madrasser, kameror och plånböcker. Väl uppe på skolan började vi leka kurragömma med vink. Det är så sjukt kul att leka på skolan när den är tom ;D Sen vart det film och vi somnade runt 2 tror jag.
Imorse ringde telefonen vid 10 över 7 men låg och drygade till 20 i 8. Frukost i pentryt med dom från klassen som var där. Började städa undan och satte mig sen och skrev klart en av analyserna. Sen storsamling. Hanna och Niklas spelade riktigt bra uppe på scenen =) Sen teater där vi analyserade manuset vi jobbar med och gjorde roliga koncentrations övningar. Efter skolan gick jag och snälla Maya ner och köpte kinamat. Eller jag köpte mat för jag skulle på ljusrep på Konsert. Gick dit och åt. Kl.17 började vi med ljusrepet, 17.50 sprang jag och Carro till blåhuset för att gå på dansen i 40 minuter, sen tillbaks till Konsert för att avsluta ljusrepet. Det är nära premiär nu.
Vi har fått alla info nu:

(OBS detta är spelschemat för "min" föreställning)

The Art of War

Premiär: Lördag 9 april kl. 13.30
Söndag 10 april kl. 13.00
Tisdag 12 april kl. 19.30
Torsdag 14 april kl. 21.00
Lördag 16 april kl. 16.30 

Priser:
Vuxen: En föreställning 60 kr. Festivalpass 120 kr.
Studerande: En föreställning 40 kr. Festivapass 80 kr.
 
Festivalpass ger fri entré till hela festivalen. Gäller en gång/förest.
Biljetter säljs på Konsertteatern fr.o.m. 30 mars, samt i foajén en timme före föreställningen.




Kom och kolla! See ya! // Flidus

Kommentarer
Postat av: frida

jag ska komma och kolla! :D

2011-04-01 @ 15:29:09
URL: http://fridakillander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0