Maybe I'm crazy...!

Min dag har varit skön. Började i och för sig ganska jobbigt då jag missade bussen och kom en kvart sent till skolan men det gjorde inte så mycket tror jag. Vi hade yoga första timmen och det va skön att bli av med stressen. Sen satt vi och diskuterade hur man formar och rör munnen när man säger olika bokstäver (och ja våran lärare gav oss den som en seriös övning). Lite onödigt och flummigt men man kommer nog ha användning av det i framtiden och det var faktiskt interessant att märka hur olika man gör för varje bokstav.
Efter lunchen fick vi jobba med våra "pjäs/manusböcker" och annalyser så jag, Kajsa och Mimmi gick och satte oss på Kultan (Kulturmagasinet ;)) och läste och ett stort tack till Kajsa som hittade "Stolthet och fördom" av Jane Austin till mig! Har sökt efter den boken i snart 2 år typ. Så den blir min nästa roman på svenskan. Efter att vi läst i en och en halv timme tog jag bussen till Birsta och hjälpte mamma i butiken. Köpte också en munkjacka och ett par solglasögon.
Nu ska jag snart klippa mig igen och då ska jag också färga det rött igen men ljusare/starkare rött den här gången. Ska klippa upp det mer också så det blir typ som Hayley Williams. Vi hoppas det blir bra ;) See ya! // Flidus

   
Den ljusa delen av hennes hår som hon har på den "översta" bilden, sån färg vill jag ha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0