Film, Poker och Kläder.

Ännu en spontan fimkväll fast igår vart det poker också ;) Åter hemma hos Folke för att kolla på film, snacka, leka och ha kul. Den här gången var det jag, Mimmi, Niklas, Maya, Hanna och hennes kompis Josse. Vi spelade lite poker (jag och Mimmi vann) och när det bara var jag, Mimmi och Folke kvar kollade vi på The King's speech som var grymt bra och det var så rätt att Colin Firth fick en Oscar för bästa manliga slådespelare för han är en sjukt bra skådespelare. Själva filmen kändes... äkta. Och jag älskar sättet dom har filmat. Sen såg vi på Gnomeo och Julia som var en väldigt söt och rolig verision av Shakspeares Romeo och Julia. (Haha småtomtarna och kaninerna var bäst.) Sen slog vi på Megamind men ingen kunde hålla sig vaken och vi slocknade runt 5. Vid 13 idag gick vi ner på stan och köpte lite saker bl.a. tandborstar till alla som vi ska ha hos Folke så vi inte tappar våra tänder innan sommarlovet ;) Så nu har alla i vårat "gäng" en tandborste hos Folke så ni vet ;) Och det limegröna är min! Jag köpte också en skjorta och en tröja på Carlings för presentkortet jag fick i julklapp plus en hatt till Folke så nu har jag bara 52 kr kvar på det. Det kan jag nog få ett linne för... Jaja, sen åkte jag hem och nu sitter jag här. Imorgon ska jag äntligen få träffa Frida igen! Längtar! =D See ya! // Flidus

    
Oh... Och vi ritade ganska mycket också ;)

 
"Where did he go?"


"Oh, really?"


Galenpanna! ;)


Skjortan =)


Tröjan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0