Ta vara på de små ögonblicken =)

Har inte gjort så mycket hittills idag men jag kände bara för att göra ett inlägg. På nått sett har det varit en bra dag även om klockan bara är 15.49. Jag vaknade och såg att solen lyste ute så jag gick ut och satte mig och blev sittandes i en och en halv timme. Så förhoppningsvis har jag fått lite färg på mitt bleka ansikte. Pappa håller just nu på med att laga souvas som vi ska äta till middag och det är det bästa som finns. Victor, Niklas och Anton sitter och skriker åt tv när som spelar NHL men på nått sett passar det in idag. Farmor och farfar är på väg hem från Umeå och farfar mår bra igen. Han har legat på sjukhus ett tag för har har kärlkramp och hade vatten i lungan så dom kanske skulle öppna honom och spränga men det behöves inte som tur var. Så det var skönt och nu mår han bra igen. Så det har varit en bra dag. See ya! // Flidus  


Astronaut Miss Kainu - Houston Space Center Summer 2010 ;)


Kommentarer
Postat av: frida

Sv: Ja typ två dagar bara men just när jag skrev så öste det ner :P

2011-03-12 @ 17:57:47
URL: http://fridakillander.blogg.se/
Postat av: Kip

Haha älskar den bilden :) Sen var det ju jag som tog den också ;)

2011-03-12 @ 23:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0