Snabbspolning ;D

Klockan är 10.08 och jag är uppe. Vi har återläsningsdag på skolan och det betyder att dom som inte har nått att göra (jag) är ledig. Det är mina kära klasskamrater också så några är på väg hit snart och vi ska ha ett litet knytkalas/brunch/picknick/frukost eller vad man nu vill kalla det. Så jag har städat lite i lägenheten och sitter just nu här och lyssnar på Miss Li.
Det var sjukt roligt på teatern igår. Vi körde ett genomdrag men våra ledare tyckte at vi var lite sega. Så dom kom på att vi skull köra våran en timme långa pjäs på 20 minuter... Alla skulle säga sina repliker så fort dom kunde, göra allt dom skulle göra och reagera på vad de andra sa och gjorde. Vi han faktiskt på 21 minuter! Hela pjäsen som i vanliga fall är en timme lång ;D Det var ASKUL! Vi var inte särskilt fokuserade eftersom man höll på att dö av skratt men alla fick in sina repliker där dom skulle vara och alla överdrev i sina reaktioner. Ni vet... kasta sig bakåt av förvåning, sätter upp händerna över hela ansiktet och spärrar upp ögonen så man tror dom ska rammla ut. Det såg ut som man snabbspolade pjäsen =) Haha hoppas vi gör det igen nästa gång, kanske som uppvärmning. Jaja nu kommer nog dom andra snart. See ya! // Flidus
   

P.s Bild på mitt nya jag kommer inom kort ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0