"Niklas, du är inte manlig!"

Har precis kommit hem från stan. Åkte buss till skolan från nya lägenheten idag för första gången och det gick faktiskt bra ;) Träffade Kajsa på Navet och vi började diskutera "En midsommarmattsdröm" och hur svårt det var att annalysera den men vi kom till slut fram till att den inte skulle ha slutat lyckligt om det inte vore för blomsaften. Vad det nu betyder får du ta reda på själv genom att läsa boken/pjäsen ;) Väl på skolan skulle vi teatrare skriva om kroppen och sklettet (iaf jag, vi har olika områden) och sen bar det ner till Sporthallen där vi skulle på sportmässa och fick testa olika sporter t.ex judo, bågskytte och paintball. Sen gick vi lite på stan och nu sitter jag hos mamma igen och väntar på pappa som ska komma och hämta mig vid fyra. Och så har jag bokat ny klipptid så halv 6 på måndag får jag nytt utseende ;) See ya! // Flidus 



Dagens låt: Stockholm i mitt hjärta - Petter


Kommentarer
Postat av: Niklas

Wtf xD

2011-03-15 @ 22:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0