Hey wait..! Were did I go?

Hejhopp alla glada och alla andra! Idag är jag på bra humör fast jag är ändå astrött efter gårdagen. Hade iochförsig sovmorgon men eftersom Victor inte ville skjutsa mig fick jag ta halv 9 bussen från södra hawaii. Kom till skolan och insåg sen att vi inte hade någon storsamling och fick vänta på skolan en timme tills vi hade mentors. Sen hade vi lunch. Ätaätaäta. Sen inriktning då Linda skulle på möte och vi fick se en pjäs fast på film och den var inte det bästa vi hade sett om man säger så. Sen satt vi och pratade om den en stund och sen slutade vi. Inte så ansträngande skoldag, jag vet men min trötthet idag kommer inte från skolan. Mimmi gjorde mig sällskap när jag åt för jag skulle på dansen. Honhar tappat sin mp3 så om nån ser en rosa mp3 så hör av er ;) Sen blev det dans kl.18 och Carro och jag var tvungen och gå tidigare för vi skulle med en buss. Dansar intensivt i 40 minuter och 20 i 7 sprang vi ner till navet för att hoppa på tvåan och ta oss till Kuben där vi hade rep i 3 timmar. Repet började 7. Övade på fighten, pluggade lite manus och sen genomdrag. Victor kom och hämtade vid 10. När jag kom hem åta jag en macka sen slocknade jag direkt. Så där har ni min anledning till att vara trött idag. Plus att vi har rep idag också mellan 17-20. Men det är ju fredag så imorgon kan man sova ut =D Nu ska jag våga mig in i mattesalen för att får tillbaks mitt matteprov. See ya! // Flidus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0