Earth Hour!

Hade en trevlig kväll igår som började tidigt då Frida och jag var och bowlade halv 2 ;) Sen käkade vi på bowlinghallen medans vi väntade på pappa, Carina, Thorsten och Bodil för dom spelade golf. Sen hem till mig och väntade på Carro, Sara och Emil. När dom hade kommigt bänkade vi oss vid tv, spelade lite xbox och vid halv nio släckte vi ner hela huset eftersom det var Earth hour. Under den tiden spelade vi kort och sen när vi fick tända igen kollade vi på Trassel =D En underbar film! Sen åkte Emil, Sara och Carro hem och Frida och jag la oss i sängen och fixade lite på våra cv:n och personliga brev som vi ska söka sommarjobb med. Så nu ska som bara in till scandic och äppellunda ;) Om ett tag ska jag följa med pappa till hans jobb så jag kanske får den där jävla analysen gjord. Får se hur långt jag hinner. See ya! // Flidus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0