You´re not smart enough to even dream

Hur ska jag skriva det här utan att det ska låta patetiskt? Jag har bestämt mig för att inte fira midsommar i år. Alla jag brukar fira med är utspridda åt alla håll och kanter i år. Pappa i Kramfors, mamma i Juniskär, Victor hos Lena(?), Frida i Hårte... Jag kunde ha föjlt med henne dit men det blev så krongligt med "kioskjobbet". Plus att det spöregnar ute. Så jag har planerat att jag ska fixa lite god mat och tilltugg och sätta mig i soffan, slå på en film eller två och bara chilla. Vi får se vad som händer. See ya! // Flidus

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha, jag med ;) Tycker midsommar känns som en sån... patetisk sak att fira :P

2011-06-25 @ 13:33:24
URL: http://ggary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0