1, 2, 3 och 4

Okej en hel del har hänt sen sista inlägget.
1. Robin Hood (ofcourse)
2. Min nya Jumpsuit ;)
3. Breaking dawn trailern
4. 4 dagar kvar till sommarlov...

Okej vi börjar med 1.
Permiären av Robin Hood på Norra berget blev succé! Publiken stod upp och applåderade efter pjäsen. Och det förtjänar dom. Pjäsen är ju så sjukt rolig och sännande och bra. Här är 2 recensioner från ST och Allehanda:

http://allehanda.se/mer/kultur/artiklar/1.3356819-staende-ovationer-for-robin-hood - Allehanda.

http://st.nu/kultur/teater/1.3355865-valgjort-sagospel-med-humor-fantasi-och-gladje - ST

Som Mimmi skrev: Läs, förstå, gå och se den!!! ;D


Ida som Marion


Prins John och narrarna.

Robin Hood och en del av hans gäng.

Broder Tuck.

Lille John, Duncan och Tuck.

Lillie John och Marion.

Sherwood-gänget.

Och självaste Robin Hood.

2. Jag har äntligen införskaffat mig en Jumpsuit. En grön en ;) Bild kommer senare. Den är jättemysig!

3. Trailern till Breaking Dawn Part 1 har kommit! Den kom ut inatt på Mtv Movie Awards.


LÄNGTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR!!!!!!

4. Nu är det bara 4 dagar kvar tills det är sommarlov! Härligthärligt! =D

Kommentarer
Postat av: Niklas

Dunken x)?

2011-06-06 @ 22:52:32
Postat av: flidus

Nu då? ;)

2011-06-07 @ 11:06:59
Postat av: frida

Åh vad jag längtar till den kommer ut! :D

2011-06-07 @ 22:44:32
URL: http://fridakillander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0