Tiden går snabbt ;)

Asså det är helt sjukt hur fort tiden går vissa dagar. Klockan är redan 7! Det känns som den kanske skulle kunna vara 4-5. Men man det går fort när man är upptagen nästan hela tiden. Klev upp 11 imorse och gjorde mig klar för dagen. Upp till norra och började förbereda. Det har faktiskt varit en ganska händelserik dag uppe på berget. Först tappade Danne bort sitt skärp så vi får leta efter nytt som han skulle kunna tänkas använda (sen hittade han det där han hade lagt det igår. Han hade bara inte kollat där -.-) Sen under föreställningen får vi ett anrop på walkitalkin att vi ska ringa ambulans för då är det 2 av ryttarna som har rammlat av hästarna bakom scenen och en har brytit armen och den andra troligen näsan. Adrian som tar hand om hästarna bakom scenen måste hoppa in för en av dom och vilket gjorde att Linnea fick stanna med hästarna så vi blir en mindre i cafét och Johanna springer runt som en galning för att få reda på allt. När man är en mindre i cafét är det ganska svårt att hålla koll på allting så jag och Erika fick springa från våra korvar ut och kolla så allt fanns och sen in igen. Lite stressigt. Men efter pausen verkade allt lugna ner sig och vi diskade och plockade undan allting. Efter föreställningen fick jag skjuts ner till stan med Danne och Sofie och tog sedan bussen hem. Snart kommer Susi och Sebb och hälsar på. Ska bli trevligt. See ya! // Flidus

Kommentarer
Postat av: frida

Sv: Tack vännen! :D jag hoppas det jag också! <3

2011-06-20 @ 09:45:13
URL: http://fridakillander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0