Tack för kriget mot dom kloka

Vilket jävla väder det är! Jag blir så less! Vart är sommarlovs-vädret? Det kan komma nu tycker jag. Idag när jag åkte hem från norra var det 10 grader och regn. Inte okej! Satt på läktaren idag och frös. Det var ju tur att man hade en awesome pjäs att kolla på. Delade ut blommor idag igen till ensambeln. Blommorna kom från SCA för dom hade reserverat nästan alla platser. Dom hade beställt mackor som dom skulle äta i pausen också som vi skulle dela ut men det måste ha blivit nå fel på beställningen för nästan hälften av dom fick ingen macka. Och då blir dom sur och tar ut det över oss. "Nu får ni fixa det här! Vi fick ingen macka!" Som om det är vårat fel att dom hade betällt för lite mackor. Jaja, det var ju bara idag. Imorgon är en ny dag och då ska jag till min bästa vän under dagen och sen till berget på kvällen igen. Det är inte så många föreställningar kvar nu, bara 8 stycken. Dom har lagt in en extraföreställning på kvällen den 2 juli eftersom det är så många som vill ha biljetter ;) Kuligt! Men nu ska jag kolla på en film tror jag. See ya! // Flidus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0