Inte mycket rätt...

Jag har kommit på mig själv med att  verkligen leva i nuet. På ett sätt iaf. Jag kan planera stora händelser dagar i förväg men om det gäller just då är jag helt borta. Med småsaker liksom. Idag tog jag inte med mitt privata busskort till stan. Om skolbusskortet inte hade funkat hade jag fått gått hem. (Inte hela värden men ändå). För några dagar sen uppe på norra satte jag upp väg spärren innan publiken äns hade börjat komma vilket gjorde att dom inte skulle ha kunnat komma in. Jag råkade öppna en förpackning som Tompe hade sagt till mig att inte skulle öppna ca. 2 minuter efter han sa det. Jag var nära på att låsa ut mig själv när jag skulle gå ut med Bazil igår. Och jag sak inte äns ta upp när det gäller att ta med kläder och prylar till mamma eller pappa. Jag tänker inte på vad som händer om jag gör det där just då. Jag bara gör det och kommer sedan på att det inte var så smart. Det har blivit många "Fan va dum jag är!!!" dom senaste dagarna. Jag får skärpa till mig.
Imorgon ska jag, Frida och hennes syrra Krisse på Himlabadet! Det ska bli jättekul! Har köpt ny bikini idag så den kommer väl till pass. See ya! // Flidus ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0