Inte Bazil Mus...?

Om ca. 15 minuter åker jag upp till norra igen ;) Bara så ni vet. Idag ska Frida och Emil komma och kolla så jag ska nog titta med dom. Fast jag såg den igår också =P Nu sitter jag här hos mamma med hunden Bazil berdvid mig. Vaknade imorse av att han hoppade upp i min säng. Mamma hade hämtat honom hos en kompis för vi ska ha honom över dagen. Han är så mysig ;D



Ikväll om jag ska se den ska jag få den där bilden på kyssen som Mimmi blev jättesur över förra gången. Jag hade tagigt bilder på nästan hela pjäsen och på slutet (spoiler) kommer kyssen och när Mimmi som tog min kamera skulle ta blev minneskortet precis fullt. Så hon fick en bild på när dom står och håller varanndra i händerna xD Lite kul tycker jag ;D See ya! // Flidus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0