I want to see everything!

Gissa vad jag ska göra nu? Norra!!! Vissa kan nog tycka att det inte kan vara så jävla roligt att vara där nästan varannan dag men jag älskar att vara där. Man är en del av något, det är härliga människor och det är underbart väder. Vad mer behöver man? Det är ju roligare än att sitta hemma instängd på rummet med datorn hela kvällen. På yr.no står det att det ska vara 20 grader hela kvällen. Sommaren är här! Och imorgon blir det sommarlov!!! Ska bli skönt men jag kommer nog sakna skolan lite ;)
Idag har vi haft meskerad bränboll på norra planen. Min klass var ett tufft MC-gäng, vi förlorade alla matcher och vi vann inte maskeraden heller. Lite sur men det var ganska kul ;) Bilder kommer nog imorgon. Nu ska jag käka. See ya! // Flidus

P.s. Jag har insett att jag kan se dom blå bajamajorna vi har uppe på norra från min mammas balkong ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0