"Gillar du japp?" "Japp!"

P.g.a. att jag hade så sjukt tråkigt hemma idag så tog jag en tur ner till stan. Va in och köpte en festis och en Japp hos Danne. In till Entré och köpte en biljett till Robin Hood till mamma. Införskaffade mig sedan boken "Jokern" som jag tittar på varje gång jag är på stan. När jag skulle gå ut såg jag (till min stora förvåning!) att det regnade ute! Så jag gick och köpte ett paraply också. Det känns verkligen som sommarlov när man måste gå i jeans och munktröja ute och ändå frysa. Det är så HÄRLIGT!!! Hör ironin i min skrivning. Jag har fortfarande tråkigt. Nu ska jag läsa. See ya! // Flidus 

Kommentarer
Postat av: Vaiho~

Jokern är faktiskt bra C: Typ djup...

2011-06-23 @ 15:34:34
URL: http://hungercatchjay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0