I don't want to wake up

Långdagen på norra är avklarad. Den kan beskrivas ungefär såhär:
Jag kommer upp till Röklandsgården, kommer på att det finns ett larm där inne när jag ska låsa upp, går in tillsammans med Emil och Adrian, larmet går och jag får panik men får tillslut av det, börjar fixa småsaker, alla andra kommer, kaffebryggaren pajar och alla får panik igen (om det inte finns nå kaffe kan man lika gärna stänga igen kiosken), vi tappar 2 brickor med morotskakor på det inte så rena golvet, vi ger dom till ensambeln fast vi säger inte att dom har legat på golvet, dom äter och ler, första ruchen, stressastressastressa, andra akten, vi sätter upp en hästhage för hästarna att vara i mellan dagens föreställningarna, vi äter pizza från biteline, Mimmi och jag hämtar vatten från vattenkranen utanför Grankotten, vi blir blöta, vi blir mer blöta, Andreas kommer och räddar oss, vi blir irriterade, Perra hånar oss, vi fixar inför nästa föreställning, jag suffar föreställningen (fast ingen behövde men det var kul ändå ;] ), städar läktaren, hittar en flaska Rio blodapelsin som nån har druckit en klunk ur så jag tog den, åker hem. Dagen har kort sagt varit rolig! (Newsflash!) Ganska precis 8,5 timmar med roligheter. Kan det bli bättre? Imorgon är det sista föreställningen för sommaren vilket känns lite sorgligt. Men jag får väl hitta nån ny sysselsättnig. See ya! // Flidus


Fin bild va? xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0