There's a fire starting in my heart

Nu kommer ett inlägg. Har varit så upptagen hela dagarna och så trött på kvällarna att jag inte har orkat skriva nått. Det har varit fullt upp med teatern, kompisar och sommarlov. Men det är inte mig emot ;) Det har hänt lite tråkiga saker också. Fridas underbara katt Jonna har somnat in. Vila i frid, du är redan saknad. Och frida du vet att jag finns <3

Idag har jag varit hos Maya och haft lite filmkväll med henne, Mimmi och Niklas. Härligt att träffa Maya och Niklas igen. Vi har typ inte träffats sen skolavslutningen. Imorgon ska jag troligen följa med pappa och Carina och köpa en hallmatta och sen ska jag upp på norra. Det blir långdag imorgon för det är dubbelföreställning. Ska vara där halv 2 till första föreställningen som börjar 15 och sen börjar nästa 19 så det blir ganaska tajt med tid mellan med tanke på att föreställningen är ca. 2,5 timme lång ink. paus. Mellan ska vi hinna äta, städa undan lite från den första och börja om på nytt tills andra börjar. Och publiken brukar komma ungefär en timme innan föreställningen så vi har ungefär en halv timme på oss att äta och få koll på allt innan det börjar komma nytt folk. Den andra föreställningen ska jag dessutom suffa (säga repliken om någon tappar bort sig) i pjäsen. Det ska bli intressant och roiligt för det har jag inte gjort förut. Kommer vara klar uppe på norra vid 10 på kvällen. 8,5 timme på norra... Kommer nog vara ganska trött när man kommer hem. Och det betyder att jag borde sova nu. See ya! // Flidus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0