Själva resan är ibland roligare än själva målet

Bara 4 dagar kvar sen blir det hejdå Sverige och Hello Miami! Ska bli så sjukt skönt att komma bort ett tag. På onsdag drar vi ner till Sthlm och på torsdag bär det iväg. Har inte börjat packa än dock men det gör jag nog på tisdag. Imorgon ska jag och några från klassen upp på norra och ha lite picknic. Det ska bli kul att träffas igen och att vi är på norra gör det ju bara mysigare ;) Efter det ska jag hem till mamma för att färga håret igen och troligen klippa mig lite. Idag har jag varit på stan och köpt det sista inför resan och nu är jag hemma i huset. Kanske börjar småpacka ikväll så man är förberedd ;) See ya! // Flidus  





Egen bil från beachen förra året =)

Kommentarer
Postat av: Elin

Galet vilka höghus! Snart är vi där :D

2011-07-18 @ 17:01:18
Postat av: flidus

I know ;D

2011-07-18 @ 22:52:11
URL: http://flidus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0