Sega klockjävel!

Jag sneglar på klockan hela tiden och inser att jag blir lika besviken varje gång för att det bara har gått typ 2 minuter. Det är 4 timmar och 37 minuter kvar tills vi ska lämna huset.... Länge ju! Och dum som jag var klev jag upp 11 för jag hade massa att göra... Nu är jag klar med det! Och klockan är 12.23! Vad ska jag göra resten av tiden? Jag kommer få panik! Jag skulle ha följt med Victor på Birsta imorse och kommit hem nu så jag kunde ha haft mig sysselsatt ett tag med det jag har gjort redan. Men jag har väntat typ ett år så jag antar att jag kan vänta några timmar till. Jag får undvika klockor helt enkelt. Och som ni kanske har listat ut kommer det inte komma några inlägg på ett tag ;) Men det kommer troligen minst ett till idag eftersom jag kommer vara så rastlös... See ya! // Flidus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0