One day when the sky is falling...

Nu är det över. Alla spår av Kvt på Norra Berget är borta. Åkte dit idag och lastade det sista av läktaren och plockade skärp runt spelplatsen. Vi var klar vid 3 så vissa av oss som var där (Emil, Theres, Katta, Anton, Daniel, Lotte, Lina och jag) åkte ner till hamnträdgården och tog en glass. Det var jättehärligt och det blev många skratt. Sen kom pappa och hämtade mig när han kom från jobbet vid halv 5 så vi åkte och handlade lite och sen hem. Det har varit en skön dag och jag längtar jättemycket till nästa sommarspel för då får jag vara med! =D 

The moment of the day: När Tompe sa till Perra att han skulle ta order från mig när vi lastade läktaren.
Perra: "Du är den yngsta på hela kvartersteatern som har fått bossat över mig!"
See ya! // Flidus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0