Miami

Klockan är 11.40 här i Miami och alla andra ligger nere på stranden och solar och badar och jag ska snart också ner för jag tror att dom kommer och ska städa vårar rum snart. Och det behövs verkligen. Med tanke på att vi bor 5 stycken (alla barn) i samma rum. Haha det är en utmaning men vi klarar oss. Övrigt har vi det jätteskönt i solen och äter god mat som varierar ganska mycket tycker jag. Kinamat en dag, kött en annan och amerikansk mat lite då och då. Och allt är gott :) Men nu ska jag ta mig ut i den härliga värmen med mina nya solglasögon och min bok som jag fick av Frida <3 (sakanar dig) Water for elefhants. Den är jättebra hittills ;) see ya! // Flidus

Kommentarer
Postat av: frida

Saknar dig också! <3

2011-08-01 @ 11:22:02
URL: http://fridakillander.blogg.se/
Postat av: frida

Sv: Ja jag ringer dig på fredag! :D

2011-08-04 @ 18:57:24
URL: http://fridakillander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0