Reunion i Sundsvall =D

I mitt sista inlägg var det 14 timmar kvar till att Fiia skulle komma. Nu har alla tre åkt hem =( Det gick så sjukt fort allting! Men då hade vi ju sjukt kul också! När Fiia kom med tåget och hon skulle kliva av hamnade hon bakom en gammal dam som det tog jättelång tid för att komma av tåget. Men när hon väll av var det svårt att andas för vi var så glada! Haha =D När vi kom hem började vi nästan på en gång att fixa Almas tröja som hon skulle få som födelsedagspresent av mig, Fiia och Ludde. Haha vi failade ganska strot men den blev bra i slutändan ;) Kl:02.00 sa vi godnatt den kvällen men sen kom vi på mer saker att säga så vi somnade vid 04.00 tror jag.
Dag 2 åkte vi på Birsta (=P) innan vi hämtade Ludde och Alma på tågstationen. Haha vi försökte springa in där man går ut men det var för mycket folk men vi kom in på tågstationen och såg dom till vänster. Vi kastade oss över dom och stod och kramades ett tag =D Sen åkte vi hem i pappas bil och alla satt bak och vi pratade nonstop hem. När vi kom hem började vi kolla på massa bilder och filmer från våran fantastiska resa och vi drömmde oss tillbaka. På kvällen hade pappa gjort souvas och det gick hem hos Fiia och Ludde också (Alma är vegiterian) ;) Vi pratade så mycket den dagen att vi somnade vid halv 6. Jag och Fiia klev upp kl.08.00 för att säga hejdå till min kusin Gustaf som kom till oss dagen innan Fiia kom. Sen gick vi  och la oss igen och sov till ungefär 2. Vi åt frukos när solen höll på att gå ner. Haha illa! Efter "frukosten" drog vi på oss ytterkläderna och begav oss ut i snön. Vi gjorde massa volter från staketet och begravde varandra. Det låter som om vi är typ 9 år men kul var det! Efter 2 timmar gick vi in igen och satte oss vid datorn för att kolla på andras bilder från resan. Av nån anledning gillade mina vänner inte bilderna som jag hade lagt upp i mitt album på FB så vi satte ihop ett nytt. Ni kanske har sett det ;D Iallafall så satt vi uppe till ungefär 5.
Dag 3. Klockan ringde vid halv 9 för då skulle Fiia upp och packa alla hennes grejor. Hennes tåg gick 10.09    =( När jag, Alma och Ludde kom hem igen var vi halvt döda och la oss och klollade på film hela dagen. Jag tror inte vi flyttade oss från vardagsrummet förutom när vi skulle äta. Haha men det var trevligt att sitta och prata och kolla på film för det var allt vi orkade. Mamma kom runt 9 då vi höll på att göra middag (xD) Efter middagen visade vi mamma lite klipp från resan och Luddes film som han hade gjort. Vid 20 i 11 åkte vi in till stan igen och väntade på att deras tåg skulle gå. Almas tåg (som gick till Ånge, hon skulle byta där och sen ner till Uppsala stackaren) åkte först och sen 10 miuter senare hade även Luddes tåg åkt. Helt tomt igen. Men vi bestämde att vi ska ses hos Fiia i sommar igen så nu börjar nedräkningen dit ;D Detta har varit det bästa lovet hittills! Jag fick träffa min kusin och mina underbara vänner från språkresan. Jag hoppas verkligen att våra framtidsplaner blir verklighet som den här gjorde. Det finns väll bara en sak kvar att säga... IT'S SO FLUFFY!!! =DDDDDDD
     


Fiia, Alma, Jag och Ludde =D


Pure joy! =D

Fler bilder finns få Fb ;) <3

Kommentarer
Postat av: Kip

Vi måste ju försöka ses innan sommaren också :) . It´s so FLUFFY!!! haha ;)

2011-01-09 @ 15:48:28
Postat av: Vaiho~

Låter som eett awesome lov! Och sjukt kul att volta från staketet (y)

2011-01-09 @ 15:57:23
URL: http://weron.blogg.se/
Postat av: Volker

Låter som du ha haft en super härlig & mysig reunion syster!

Hoppas att ditt lov har varit bra & så.. men nu är det dags.. SKOLA iMorgon!

2011-01-09 @ 23:55:09
URL: http://bolpe.blogg.se/
Postat av: frida

Ni verkar haft grymt kul ;D låter inte som att du kan va missnöjd med lovet :)

2011-01-10 @ 16:22:49
URL: http://fridakillander.blogg.se/
Postat av: Vaiho~

Sv; sweet ^^

Sett filmen än då? :'D

2011-01-10 @ 23:10:27
URL: http://weron.blogg.se/
Postat av: Vaiho~

Sv; som fan! Love it ^^

SE FILMEN! :'DDDDD hahhahahh (y)

2011-01-11 @ 08:32:58
URL: http://weron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0