Inriktningarna =)

Hello =) Idag började vi med inriktningarna! Det var roligare än jag trode det skulle vara och jag har höga förväntningar på kurserna =) Emma var sjuk idag så det var bara jag, Kajsa, Erika och Mimmi plus våran lärare Linda. Vi började och prata lite om vad vi ska göra under kurserna och fick en liten uppgift som vi ska fortsätta på imorgon också. Vi ska göra afficher om vad regissörer, kostymörer, scenografer och skåderspelare har för roll inom teatern. Efter lunchen kom Thomas och Johannes igen och vi fortsatte våran lilla lek sen igår. Dom (eller rättare sagt Erika) kom på våran sjukdom efter tre frågor och sen bytte vi så dom fick en sjukdom och vi blev psykologer. Haha vi hade så roligt =D Sen när vi började igen (vi hade inriktningarna hela dagen) hade vi några koncentrations övningar också som var väldigt roliga =) Men sen när vi slutade blev det inte så roligt. Jag tog bussen hem, ingen var hemma och jag kom på att min nyckel var inne i huset. Jahopp, jag ringer till mamma för att se om hon var hemma men det var hon inte. Victor var på träning. Jag tänkte ringa farmor och fråga om jag kunde vänta hemma hos dom tills nån kom hem men pappa ringde och sa att han var på väg hem och skulle vara hemma om 20 minuter. Jag tog en liten promenad och sen hem igen efter ungefär 20 min. Då ringer pappa igen och säger att han är i birsta och ska bara in på elgiganten en snabbis. Kul... Kall och hungrig börjar jag trapa runt utanför dörren så det ser ut som om jag har gjort mitt eget lilla spår. Efter yttligare 20 minuter kom äntligen pappa. Jaja, jag kommer aldrig mer glömma nyckeln. Haha =P Imorgon ska jag ta nytt pass =) See ya! // Flidus  


This is the moon tonight, guys ;D

Kommentarer
Postat av: Niklas

Vad hade ni för sjukdom då o: ?

2011-01-19 @ 21:32:12
Postat av: Vaiho~

Full moon<3 Love it<3

2011-01-19 @ 23:16:17
URL: http://weron.blogg.se/
Postat av: frida

fin bild :)

2011-01-21 @ 09:49:19
URL: http://fridakillander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0