*en hockeyklubba går av* Pappa: "2500 spänn!" xD

Idag har jag haft kul. Har varit glad och pigg. Vet inte varför men det har bara varit så och det är ju bra. Men i morse iallafall satt jag, Victor och pappa och kolla på tv en stund sen åkte Victor iväg till Kovlan. Pappa och jag gick ut och skottade och när jag kom ut blev jag som en 6-åring igen. Medans pappa skotade ritade jag saker i snön, byggde snölycktor och kastade snöbollar på pappa. Snart var det fullt snöbollskrig och det slutade med att pappa brottade ner mig i snödrivan. När vi kom in igen kom vi på att det var den jackan jag skulle på matchen sen så den åkte in i torkskåpet. Sen blev det en dusch och sen drog jag och pappa till Kovlan. Matchen var väldigt spännande och rolig att kolla på men dom förlorade med 4-5 efter straffar. Det kan ha och göra med att dommaren var en idiot som vanligt. Just den dommaren är helt blåst och hade inte ett rätt idag. Menmen, det var en rolig match ändå. När vi åkte hem åkte vi förbi mamma för jag skulle hämta lite grejor bl.a Viggo Holger Hugo Estet, våran lilla klass-masckot från och med nu. Han är väldigt söt. Just nu sitter jag och pappa och kollar på Rush Hour 3. Imorgon har jag matteprov. Jag harf inte pluggat. See ya! // Flidus

Bilder från dagens match:

Mål! =)


Bråk ;D


Victor =)


Victor i klämm ;D


Kommentarer
Postat av: Vaiho~

Sv; hahaha, okej då! ;)))))) den är in som fan ^^

2011-01-17 @ 10:03:59
URL: http://weron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0