Onödig men rolig dag.

Hejhopp! Nu sitter jag här och ska snart testa mitt nya PhotoShop som Folke har hjälpt mig med att ladda ner (thank you). Dagen var väldigt skön men ändå lite onödig. Kom till skolan vid 10 med bussen. Kvart över 10:storsamling i aulan, kvart i 11: mentors i blackbox, ca. 10 över 11: lunch. Mötte Anders (våran datorkunskapslärare) efter maten och frågade om vi kunde hoppa över samlingen till datorkunskapen eftersom vi håller på med fördjupningsarbetet och alla jobbar induviduellt. "Jo, det kan vi ju göra" sa anders. Bra då kan vi ju åka hem...! Haha, men vi stannade kvar på skolan ett tag ändå och pratade och hade oss. Johannes kom in till vårat rum och alla satt och kollade på några roliga klipp på youtube sen kom han på att han hade lektion och var tvungen att gå och strax efter det gick vi andra hem. Mamma hämtade mig för hon var ändå i stan och sen kom vi hem, käkade semlor och jag fick damp på datorn ännu en gång när jag skulle göra min "plan B" till datorprojektet om jag failar med PS-bilden. Menmen, något mer roligt att berätta...? Jo min mentor är gravid med tvillingar! Dom små är planerade till sommaren och än så länge kallar hon och hennes fru dom för höger och vänster. Haha så gulligt! =D Jaja, nu ska jag försöka lära mig PS. See ya! // Flidus 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0