Ledarutbildning =)

Nu är ledarutbildningen på Kvartersteatern slut. Jag har haft så sjukt roligt och fått många nya vänner ;) Vi har fått lärt oss mycket också och jag längtar tills nästa kurs. Nu längtar jag också tills på tisdag då vi får mer manus och börjar komma igång med pjäsen på riktigt. Vårens "Ung Teaterfestival" börjar den 8 april (min födelsedag) och håller på till den 17. Det är 6 st olika grupper som har varsin pjäs och det är oftast 3 pjäser om dagen. Vi håller till på Konsertteatern i stan och du är varmt välkommen och kolla. En ungdoms biljett brukar kosta 40 tror jag och vuxenbiljetten tror jag kostar 60. Sen kan man köpa festivalpass som kostar 120 tror jag men jag är inte säker. Jag kommer nog skriva om det sen när jag vet på riktigt ;) Jaja, nu ska jag äta sen ska jag nog städa rummet mitt. See ya! // Flidus 

Kommentarer
Postat av: Vaiho~

Sv; Inget officiellt än, men jag vill det, haha! xD

haha, vad sött! xD Och fett sämst att ni bara är 5 o.O

2011-01-23 @ 20:07:20
URL: http://weron.blogg.se/
Postat av: Vaiho~

SV; Zuko* men rätt frida! :'D Mycket duktigt av dig C:

2011-01-24 @ 10:05:40
URL: http://weron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0