he...hehe...he...

Just nu sitter jag på skolan igen och väntar på att vi ska börja. Ikväll har jag teaterutbildning på KT. Ska bli intresant =) Men själva dagen på skolan kommer inte bli så rolig för vi har matte och svenska... Inte okej. Så nu sitter jag här och lyssnar på musik i arbetsrummet...helt solo... Känns lite drygt. Jag vill att nån ska komma. Men igår började dansen iallafall och det var jätteroligt att komma igång igen =) Men jag hade glömt bort det på morgonen så jag hade inte med mig nå kläder eller skor så jag fick dansa i mina baggyjeans och långärmade tröja och bara i strumpor. Sen glömde Carro sin vattenflaska i min väska så hon får ta den på tisdag på teatern. Bara så ni vet ;) Jaja, nu ska jag nog lägga en pasians =) See ya! // Flidus 

Kommentarer
Postat av: Vaiho~

Sv; sweet! :'D Har börjat sett det nu xD

DUUUUU, alla har väl inte teater? Tror jag såg Folke på kulturmagasinet nämligen (y)

2011-01-23 @ 01:18:40
URL: http://weron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0