Disk...

Fortfarande sjuk... Men ingen feber nu iaf. En jävla hosta och en ond hals bara. Och täppt. Men det kanske är bra att jag är sjuk så jag kan vara hemma och ta upp allting efter min bror som just nu ligger och sover. Våran diskmaskin har pajat så vi får diska allting för hand, eller ja, jag diskar allting för hand. Victor ställer det bara i diskhon och går därifrån och efter ett tag frågar han om inte jag ska diska. Så imorse gick jag upp och diskade allt som låg i diskhon och hälften av det som låg i diskmaskinen så jag hade russinfingrar när jag var klar. Men nu kan den jäveln inte säga nått. See ya! // Flidus 

Detta är inte våran disk (bilden kommer från google) men det såg ungefär ut så här...


Kommentarer
Postat av: frida

Åh vad jobbigt, nästa gång får han diska!

2011-01-31 @ 16:05:15
URL: http://fridakillander.blogg.se/
Postat av: Vaiho~

bläbläblä, slå till han för fan! xD

2011-01-31 @ 23:29:37
URL: http://weron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0