When I'm sad, i stop being sad and be awesome instead!

Gör ett litet snabbt inlägg för jag ska nämligen sova nu. Blev en sen natt hos Folke efter lite lan och film. Somnade vid 4-tiden och halvsov fram till 8.10 då Thomas och Folke (som hade varit uppe hela natten) sprang runt i lägenheten och ritade på alla som sov (men jag klarade mig ;)). Vi busade lite till och sen käkade vi lite frukost. Satt och pratade en stund sen gick jag, Mimmi, Maya, Maja och Johannes ner till donken för att äta yttligare en "frukost". Sen gick vi till Bokia och sen tog Maya, jag och Mimmi en chai-latte på barista (typ beroende av dom nu). (Och jag vill bara säga tack till Mimmi och Maya ;)) Sen tog jag bussen till Vi och eftersom det är söndag går bussarna så sällan men jag orkade inte vänta så jag tog den buss som kom (efter 40 minuters väntan i Vi) och skulle gå till södra men det var bara det att den gick åt andra hållet så jag fick en lagomt rolig tur runt halva ön. Är hemma nu och ska som sagt sova en stund för att senare orka sitta uppe och kolla på Oscars-galan som går på 9:an inatt. Får se hur mycket jag pallar men det vore roligt att se hela. Det var egentligen meningen att vi skulle sova hos Folke igen inatt men sen kom han på att han inte har 9:an så det failade ju. Vore roligt att vara flera som ser tillsammans men jag tror inte nån av oss orkar. Alla var helt döda imorse. Kanske kommer ett inlägg under galan och bilder från igår kanske kommer imorgon. See ya! // Flidus 

Kommentarer
Postat av: Vaiho~

Själva galan börjar inte förren halv tre (y) OCH DOM SKA SLÄPPA NÅGOT OM BREAKING DAWN UNDER DEN, JAG KOMMER DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ. måste se

2011-02-27 @ 17:41:48
URL: http://weron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0