Tagga ner!

Jag hatar när pappa är på dåligt humör... Först kommer han inspringandes och skriker att jag måste kliva upp fast jag brukar sova mycket längre än det här. Menmen, jag kliver upp och går in i köket där han håller på att förbereda maten till killarna som ska iväg på match igen. "Jag vet inte hur du ska göra med maten för klockan är ju nästan middag men du vill väll inte äta mat nu," sägen han med en sarkasm i rösten. "Killarna ska ju iväg så dom ska äta det här, men du får göra som du vill." Under hela vårat "samtal" är han irriterad. Jaja, man överlever. Men jag vet inte om jag är så sugen på att åka till Kovlan idag igen och funderar på att stanna hemma. Vi får se hur det blir. See ya! // Flidus 

P.s Om det är nån som vill hitta på nått är det bara att smsa! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0