Something is calling for you.

Hejhopp snart ska jag iväg till Kovlan och kolla på match. Kovlan-Kiruna, vi håller tummarna ;) Senare idag ska jag väl bara chilla fast jag skulle villa göra nått... Nån som vill hitta på nått är det bara att ringa eller smsa. Men isf blir det ganska sent för matchen bör vara slut vid 5 och jag kanske är hemma vid kvart i 6. Så ni vet. Men hör gärna av er ändå =) See ya! // Flidus
P.s är det bara mitt spotify som fuckar sig? o.O

Dagens låt: Disney Characters – Trashin' The Camp ;D


Kommentarer
Postat av: Vaiho~

Du kanske ska våldgästa våran lagfest då? ;)

Och låten äger som fan! xDDDD Älska tarzan<3

2011-02-05 @ 14:43:00
URL: http://weron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0