Sara, jag äger en stekpanna... Be aware!

Sitter här på min säng och lyssnar på deppig musik p.g.a. Sara Vaiho inte kan skicka klart Trassel. Hon har försköt en gång tidigare men då hann den bara typ 1/8. Men idag tänkte jag att vi hade ganska mycket tid för vi började skicka den vid halv 6. Efter 3,5 timmes väntade var halva filmen överförd... Och då loggar hon ut. Hon säger ingenting, hon bara loggar ut och överföringen avbryts. Så nu har jag lämmnat lite, inte så fullt snälla, medelanden på hennes msn. Så jag säger det igen... Damn you Sara! See ya! // Flidus

Kommentarer
Postat av: Vaiho~

HAHHHAHAA jag dööööööööööör! Men det är ditt eget fel you know ;)

Jag sa att man inte kunde skicka om man hade datorn på viloläge, men du sa bestämmt att man kunde, så jag testade ^^

Så skyll dig själv! xDDD

2011-02-08 @ 08:25:43
URL: http://weron.blogg.se/
Postat av: frida

Haha, sällan sara XD

2011-02-08 @ 12:30:20
URL: http://fridakillander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0